Jeg bor i det sødeste mest skæve lille byhus i hele Thy, hvorfra jeg sidder og maler mine malerier.
Jeg elsker wauw-oplevelser ved kunst.
Skønheden ved styrke, skønheden ved sårbarhed. Skønheden ved den smukke natur i Thy.
At tegne og male har fulgt mig igennem hele livet. Det er mit Go-To


